
איך מנהלים 2,500,000 דולר חודשי?
איך מנהלים 2,500,000 דולר חודשי? ועוד בתקופת הפרסום הכי קשוחה שיש? אז החודש קיבלתי לקוח חדש עם תקציב של 2 וחצי מיליון דולר בחודש
קצת מהחומרים שאני מפרסם ברשתות החברתיות ובקהילות הסגורות שלי
איך מנהלים 2,500,000 דולר חודשי? ועוד בתקופת הפרסום הכי קשוחה שיש? אז החודש קיבלתי לקוח חדש עם תקציב של 2 וחצי מיליון דולר בחודש
האם אפשר להגיע להכנסות של מיליונים ללא קראייטיב? אז לפני שאני אכנס לחפירה שלי אני אתן לכם אמ;לק – אי אפשר. ואת האמת
אז מה עדיף צוות מצומצם של יחידת קומנדו או גדוד שלם רגיל? את השאלה הזאת אני לא שואל סתם ואני רוצה שתענו עליה לאחר שתסיימו
איך הגיעה חברת הקמעונאות "איקאה" לשווי מוערך של 17B $ התשובה היא די פשוטה, הכנסות גבוהות שנובעות ממכירות אבל בפוסט הזה אני לא הולך להתמקד
7 תובנות שלמדתי מלפתוח חברה בע"מ בגיל 17 אז הסיפור שלי מתחיל עוד בגיל 15, אני לא אחפור ואתעמק יותר מידי בתחום העיסוק שלי אבל
למה 40,000 עסקים בישראל נסגרים מידי שנה?התשובה היא די פשוטה,שאין תשובה חד משמעית. אבל במשך השנים נתקלתי ביותר מידי עסקים שלא מיצו את הפוטנציאל שלהם,
אז איך מצליחים להחזיק תקציב של מעל מיליון $ בחודש כשאתה לא רובוט?הפוסט הזה הולך לעסוק בסוגייה של איזון, משהו שאני מרגיש שחסר להמון אנשים
איך מתכוננים לQ4 וחוצים את רף ה1,000,000$ הכנסות? הקדמה (אפשר לדלג): אז אחרי תקופה כל כך עמוסה, שזה הפעם השנייה שאני משתמש בתירוץ הזה, אבל
חשיבות חיי הLTV (ערך לזמן ארוך) של הלקוחות שלנו, ואיך המדד הזה מתקשר ללייצר חברות שעושות מיליונים? אז הגענו לחמישי ואנחנו בפוסט חדש שבו
תובנות ממחזורים של מעל 1,000,000 ש"ח בחודש 🥳 התגעגעתם? כי גם אני תקופה אחת העמוסות והמטורפות שלי, המון התחלות חדשות ודברים חדשים על הפרק אבל
פסיכולוגיית צרכן – החשיבות של יחסי ציבור אחרי שבוע עמוס בלי זמן לנשום מצאתי חצי שעה לשבת ולכתוב לכם פוסט נוסף מהמיני סדרת פוסטים
הצעד הראשון בשיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי הינו שם למגוון תחומים שונים הקיימים בתחום השיווק הדיגיטלי. יש כמה צעדים בסיסים שחשוב שתבינו בשביל שתוכלו להפוך את
איך הופכים חנות / עסק למותג אמיתי שתקוע לאנשים בראש? מי שקצת מכיר אותי יודע שמגיל צעיר אני והנפש רבים מידי פעם, אחד מהנושאים שהכי
חשיבות הקראייטיב 🧠 אחד הדברים החשובים לפני שרצים להרים קמפיין הוא החשיבה האסטרטגית על הקראייטיב עצמו, מה בעצם אנחנו הולכים להציג ללקוחות שלנו? מה נכתוב
איך מריצים קמפיינים של מעל 100,000₪ בחודש ונשארים בחיים… אחת הבעיות הגדולות אצל הקמפיינרים והמשווקים בשוקהיא היכולת לעשות Scale ולצאת מזה בחיים.למה אני מתכוון?יש הבדל
איך ייצרנו מעל 1,000,000 ש"ח נוספים במהלך השנים לנו וללקוחות שלנו?…אז אתמול מישהי העלתה שאלה מאוד מעניינת"מה דעתכם על כך?להתקשר למי שהשאיר עגלה נטושה באתר,
דרופשיפינג מת !זאת אחת מהחנויות הישראליות שלי שעושה בממוצע בחודש כ150K ש"ח עם אחוזי רווח של מעל 60%.טוב יאללה אז עכשיו אחרי שמשכתי אתכם להגיב
4 דברים שלמדתי מאיש השיווק החזק בארץ. אם יש משהו שאי אפשר להתווכח עליו זה שהפולטיקאי ששמו בנימין נתניהו הוא הקמפיינר ואיש השיווק הכי טוב
הכל על עבודה מול משפיעני רשת בארץ ובחו"ל בשנה האחרונה יצא לי לעבוד עם כמעט כל משפיעני הרשת החזקים בישראל (וגם בחו"ל), טיקטוקרים, אושיות אינסטגרם,
שלחו הודעה לתמיכה בוואסטאפ